loading...
عکس اس ام اس موزیک /ساسا1/
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 283 1390/10/27 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید – جدیدترین اس ام اس های عاشقانه (3)

اساس زندگی بر ۱۰ چیز استوار است: اول محبت و ۹ تای دیگش هم گذشت چ


شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه
هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم


نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی

فکر مي کرديم عاشقی هم بچگيست ... اما حيف اين تازه اول يک زندگيست
زندگی چيزيست شبيه يک حباب ... عشق آباديه زيبايی در سراب


فاصله با آرزو های ما چه کرد ... کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد


یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه! یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب! یه ثانیه کافیست برای عاشق شدن
یه دوست مثل تو کافیست برای تمام زندگي


اگه يك روز فكر كردي نبودن يه كسي بهتر از بودنش چشمات و ببند و اون لحظه اي كه اون كنارت نباشه و به خاطر بيار
اگه چشمات خيس شد بدون داري به خودت دروغ ميگي و هنوز دوستش داري

انا لله و انا اليه راجعون" .....................
.
.
.
.
ارسال کننده ي اين پيام کشته مرده ي شماست

کسی که تو رو دوست داشته باشه، 4 تا بیماری می گیره:
1- فراموشی
2- ...
3تای دیگه شو فراموش کردم!
***

Be <e>(((:>
...
...
یعنی: به چشم من تو ماهی

****
اینو ترجمه کن:
{ P/I> üw9> }
فارسی بخون. نوشته: دوست دارم
***
اس ام اس ها گاهی پیامی ندارن. فقط ارسال می شن که باور کنی اونی که فکرشو نمی کردی الان به یادته
***

اس ام اس عاشقانه جدید
www.azarpix.com

این SMS نیست...
تبریک و تسلیت هم نیست
فقط یه بهانه است
می خواد بگه: یه نفر هست که به یادته
***

اس ام اس لاو 2008:
الهی چوب بشی، پشمک بشم، دورت بگردم!
***

شمع مي سوزد و پروانه به دورش هر شب ... من كه مي سوزم و پروانه ندارم چه كنم؟
***
یکی تصادف می کنه، می میره...
یکی پیر می شه، می میره...
یکی بیمار می شه، می میره...
بالاخره هر کسی به جوری می میره...
اما من برات همه جوره می میرم.

مي دوني اگه خورشيد بميره چي مي شه . اونوقت زمين دورتومي گرده . ولي من نمي زارم چون فقط من بايد دورت بگردم

اگر امروز خواستي و نتوانستي ، که معذوري ... ولي اگر روزي توانستي و نخواستي ، منتظر روزي باش که بخواهي و نتواني .

اگه قرار بود ليلي و مجنون به هم ميرسيدن كه ديگه نه ليلي ليلي بود نه مجنون مجنون عشق واسه رسيدن نيست . عشق حسرت رسيدنه

شيشه پنجره را باران شست... از دل من اما چه کسي نقش تو را خواهد شست؟! مي پرد مرغ نگاهم تا دور ... واي ،باران، باران... پر مرغان نگاهم را شست... سبزي چشم تو، درياي خيال، پلک بگشا که به چشمان تو دريابم باز... مرغ سبز تمنايم را،

افسوس که قصه مادربزرگ درست بود هميشه يکي بود و يکي نبود

در جايي بنويس :هيچ كس دو بار زندگي نكرد و روزي دو بار بخوان

چه زيباست بخاطر تو زيستن و براي تو ماندن و به پاي تو سوختن و چه تلخ و غم انگيز است دور از تو بودن براي تو گريستن و به عشق و دنياي تو نرسيدن ... اي كاش ميدانستي بدون تو و به دور از دستهاي مهربانت زندگي چه ناشكيباست ...
ميخوام به سردي شبهام بخندم... ميخوام به پوچي فردام بخندم... وقتي ميبينمت با ديگروني... تو اوج گريه هام ميخوام بخندم... ميخوام داد بزنم تنهاي تنهام... ميخوام وقتي ميگم تنهام بخندم

اس ام اس عاشقانه جدید
www.azarpix.com

دلی دارم که از تنگی در او جز غم نمی گنجد غمی دارم ز دلتنگی که در عالم نمیگنجد


يك سنگ كافيست براي شكستن يك شيشه، يك جمله كافيست براي شكستن يك قلب، يك ثانيه كافيست براي عاشق شدن، يك دوست مثل تو كافيست براي تمام زندگي


اگر من وتو دو برگ بوديم هنگام خزان زودتر از تو ميشکستم ومي افتادم تا زماني که تو مي افتي در آغوشم بگيرمت


زندگي 4 پيچ داره :تولد، عشق، ازدواج و مرگ، سر کدوم پيچ منتظرت باشم؟
بازي روزگار را نميفهمم!من تو را دوست دارم.......تو ديگري را ..........و ديگري مرا........و همه ي ما تنهاييم


اين روزا عادت همه رفتن و دل شکستنه ... درد تموم عاشقا پاي کسي نشستنه
خيره مي شوم به عقربه ها مي شمارم لحظه هاي بودنت را چشمانم را كه مي بندم گاه گاهي برايم مي خواني دفتر سفيدم را مي گشايم مي نشينم در خلوت اتاقم و از سرماي نبودنت خود را در آغوش مي كشم و سكوتِ لحظه هايم را مي نگارم براي كسي كه مثل خون تو رگهامه


درد را از هر طرف که بخوانی درد است، بیهوده دنبال میانبر نباش!


مشترک گرامي! اعتبار دوستي شما رو به اتمام است. لطفا جهت شارژ مجدد يک بوس ارسال نماييد


باخود عهد کردم اگر توراديدم بگويم ازتو دلگيرم/ ولي باز تورا ديدم و گفتم بي تو مي ميرم


براي زيستن دو قلب لازم است
قلبي که دوست بدارد و قلبي که دوستش بدارند
قلبي که هديه کند و قلبي که بپذيرد
قلبي که بگويد و قلبي که جواب بگويد
قلبي براي من و قلبي براي انساني که من ميخواهم



ابر بارنده به دریا می گفت من نبارم تو کجا دریایی , در دلش خنده کنان دریا گفت ابر بارنده تو خود از مائی



نمي دانم چرا ما انسان ها عادت داريم آبي وسيع آسمان را رها كنيم و جذب آبي كوچك چشماني شويم كه عمقي ندارد با اينكه مي دانيم روزي بسته خواهد شد اما آسمان كي بسته خواهد شد



مرداب براي به دست آوردن نيلوفر سالها ميخوابه تا آرامش نيلوفر بهم نخوره.پس اگه کسي رو دوست داري براي داشتنش سالها صبر کن.



زمان ، طولاني مي شود براي كساني كه غصه دارند ، كوتاه مي شود براي كساني كه شاد هستند ، دير مي گذرد براي كساني كه منتظر هستند ، زود مي گذرد براي كساني كه عجله دارند ، اما ابدي مي شود براي كساني كه عاشق هستند



يادت در ذهنم و عشقت در قلبم و عطر مهربانيت در تمام وجودم است عزيزم محبت را در پاکي نگاهت و صداقت را در وجود مهربانت معني کردم وبدان که زيباترين لحظه هايم در کنار تو بودن است


عشق از هر گل سرخي دلپذير تر است ، اما خارهاي آن قلب تو را عميق تر از هر خاري سوراخ مي كند

اس ام اس عاشقانه جدید
www.azarpix.com

خوبي خوبتر از تمام فصل هاي عاشق تو مهرباني مهربانتر از نسيمي كه به وقت تنهايي هم آواز دلتنگي ام بود.توعزيزي عزيزتر از هوايي كه هر لحظه مهمان وجودم مي شود.عاشقانه شعر وجودت را ميخوانم .. اي كاش هرگز پناه امن دستهايت را از وجود بي ارزشم نگيري...دوستت دارم با تمام وجودم



میدونی فرق تو با خون چیه ؟ خون میره تو قلب و بر میگرده ولی تو رفتی تو قلب و بر نمیگردی



چه میهمانان بی دردسری هستند مردگان !!! نه به دستی ظرفی را چرک می کنند و نه به حرفی ؛ دلی را آلوده ... تنها به شمعی قانعند و اندکی سکوت !! به یاد آنان كه دوستشان داشتيم .

پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست ..... هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک پازل دل جدید براش ساختی هنر کردی



فقط کسي معني دل تنگي را درک مي کند که طعم وابستگي را چشيده باشد پس هيچوقت به کسي وابسته نشو که سرانجام آن وابستگي دلتنگيست



خداوند به سه طريق به دعاها جواب مي دهد:
او مي گويد آري و آنچه مي خواهي به تو مي دهد.
او ميگويد نه و چيز بهتري به تو مي دهد.
او مي گويد صبر كن و بهترين را به تو مي دهد



در اندرون همه ما خزانه*اي بيكران از عشق و شادماني و نعمت هست كه مي*تواند آنچه را كه در آرزوي آنيم، برايمان فراهم كند



اگر بدانم که خواب تو را بیشتر خواهم دید برای همیشه دیدن تو هرگز بیدار نمی شوم

اگر بدانم که مردگان تو را بیشتر خواهند دید برای همیشه دیدن تو قید زنده بودن راخواهم زد




مرگ از زندگی پرسید چرا من تلخم و تو شیرینی؟ زندگی در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقیقت



چه روزگاريه !!!بچه كه بوديم دخترا عاشق عروسک بودن و پسرا عاشق مردهاي قوي ......بزرگ شديم دخترا عاشق مرداي قوي شدن و پسرا عاشق عروسکا



ديشب خواستم واسه دل خودم فال بگيرم وقتي فالنامه رو باز کردم چشمم به شعري افتاد که هيچ ربطي به دل من نداشت تازه فهميدم که دلم مال خودم نيست



زندگي کتابي است پرماجرا ، هيچگاه آنرا به خاطر يک ورقش دور مينداز



هرگاه احساس كردي كه گناه كسي آنقدر بزرگ است كه نمي تواني او را ببخشي بدان كه اشكال در كوچكي قلب توست نه در بزرگي گناه او



شيشه ي دل را شکستن احتياجش سنگ نيست اين دل با نگاهي سرد پرپر مي شود



عشق مثل آب ميمونه.....که ميتونی توي دستت قايمش کنی..آخرش يه روز دستت رو باز ميکنی ميبينی نيست... قطره قطره چکيده بی انکه بفهمی.. اما دستت پر از خاطره است

ناپلون ميگه : حرفي رو بزن كه بتوني بنويسيش .... چيزيرو بنويس كه بتوني امضاش كني .... و چيزي رو امضا كن كه بتوني پاش وايسي پس....
.

.

.

.

.

دوستت دارم :P امضاء

.................................................. ...................................

لا لا لا لا نخواب دنيا خسيسه واسه كم آدمي خوب مي*نويسه 8O

يكي لبهاش تو خوابم غرق خندست يكي پلكاش تو خوابم خيس خيسه 8O

.................................................. ................................

آرزوهاتو يجا يادداشت كن و يكي يكي از خدا بخواه :wink:

خدا يادش نمي*ره اما تو يادت مي*ره كه چيزي كه امروز داري آرزوي ديروز تو بوده :arrow:

اس ام اس عاشقانه جدید
www.azarpix.com

آنگاه که غرور کسی را له می کنی، آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی، آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ، آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی، آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ، می خواهم بدانم، دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟ . بسوی کدام قبله نماز می گزاری که دیگران نگزارده اند



*
اسپانيايي ها ميگن : "عشق ساكت است اما اگر حرف بزند از هر صدايي بلندتر است ." ايتاليايي ها ميگن:"عشق يعني ترس از دست دادن تو !" ايراني ها ميگن :"عشق سوء تفاهمي است بين دو احمق كه با يك ببخشيد تمام ميشود
*
خدايا نسيم نوازش كجاست ... كويرم ، سرآغاز بارش كجاست بيا تا به لبخند عادت كنيم ... به اين راز پيوند عادت كنيم بيا ساده مثل چكاوك شويم ... بيا باز گرديم و كودك شويم
*
عشق، نردبانی است كه ما را از خود بالا می كشد. عشق، همان فعل انفعالی است كه در برابر گل سرخ به ما دست می دهد. عشق، عزرائیل زیبایی است كه رسید، جسم ما رامی گیرد و قبض روح راامضا می كند عشق، اولین آهی است كه در آیینه كشیده ایم. عشق، اولین حقوق ما از باجه معرفت است. عشق،خرید وفروش با پای عاشق و معشوق است
*
ساده بودم كه تو را ساده تجسم كردم درد لبخـند تـو را بـا گريـه تبـسم كـردم

امروز رفتم برات يه ساعت بخرم ولي هرچي گشتم هيچ ساعتي به قشنگيه اون ساعتي که ديدمت پيدا نکردم

*****

ادبیات عشق: جذاب ترین کلمه: آشنایی متین ترین کلمه: دوستی آرام بخش ترین کلمه: محبت پاکترین کلمه:وجدان تلخ ترین کلمه: تنهایی زشت ترین کلمه: خیانت سخت ترین کلمه: جدایی زیباترین کلمه: تو

******

هميشه تصور كن توي يه دنياي شيشه اي زندگي ميكني پس مراقب باش به طرف كسي سنگ نندازي چون اول دنياي خودتو مي شكني.

******

ميگن عشق مثل خورشيد مي مونه
هنوز از طلوعش به حد كافي لذت نبردي كه از غروبش دلگير ميشي . . .

ميدوني فرق تو با عشق؛زندگي؛گل چيه؟
عشق 1 كلامست اما تو معني اوني.زندگي 1 اجباره اما تو دليل اوني.گل 1 گياه اما تو عطر اوني :P

امروز زدم بهترين ساعتمو شكستم چون لحظه هاي بي تو بودن را به رخم ميكشيد :!:

اين تويي>----------->--------0
اين هم منم:>->0
گرفتي مطلبو؟
بابا ميگم:كووچيكتم!

دوستم داشتي يادت هست؟ گفتي دوست دارم گفتم كوچيكي واسه دوست داشتن.......رفتي تا بزرگ شي اما آنقدر بزرگ شدي كه يادت رفت دوستم داشتي

اگه مثل اشك تو چشام باشي قول ميدم واسه موندنت تا آخر عمر گريه نكنم.

حسرتي گر به دلم هست همان دوري توست من پرستوي خزان ديده و خاموش توام :!:

بازي روزگار را نميفهمم من تو را دوست دارم تو ديگري را ديگري مرا و همه ما تنهاييم :oops:

چهار چيز است که نمي*توان آن*ها را بازگرداند... سنگ ... پس از رها کردن! حرف ... پس از گفتن! موقعيت... پس از پايان يافتن! و زمان ... پس از گذشتن

............................................
دفتري که بسته شد بازش نکنيد دلي که شکسته شد نازش نکنيد ياران شما را به خدا به عشق بيوفائي نکنيد يا اين که وفا کنيد تا آخر عمر يا اين که از اول آشنائي نکنيد
.................................................. ......

اگه من وتو دو تا برگ باشيم ،هنگام خزان من زودتر از تو مي شکنم تا زماني که مي افتي در آغوش بگيرمت
.................................................. ..
خدايا! به من رفيقی بده که با من گريه کند. دوستی که با من بخندد را خودم پيدا خواهم کرد

..................................................
نگه داشتن عشق مثل نگه داشتن آب تو دسته فکر مي کني تو دستته اما وقتي دستتو باز مي کني مي بيني هيچي ازش نمونده جز خيسي خاطرات
...............................................
بعد از مرگم تکه یخی به شکل صلیب روی سنگ قبرم بگذارید تا با اولین طلوع خورشید آب شود و به جای یار برایم گریه کند
.................................................
خدا تنها معشوقی است که عاشقانی دارد که هیچ یک از بودن دیگری ناراضی نیست و هیچگاه یکی از آنها معشوقش را تنها برای خود نمی خواهد...
...........................................
عصری است غریب و آسمان دلگیر است افسوس برای دل سپردن دیر است هر بار بهانه ای گرفتیم و گذشت عیب از من و توست ، عشق بی تقصیر است
..............................................
در این شبهای سیاه ازغم ...سپیدی عشق تو را می جویم .. اما دریغ از این پندار خام ..که در سیاهی سپیدی می جویم
..............................................
اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز
...........................................
من برنده ام ... چون نجواهایم را به ترانه های ماندگار تبدیل می کنم.
.................................................. ...
دل آدم ها به اندازه ی حرفهاشون بزرگ نیست ... اما اگه حرفاشون از دل باشه می تونه بزرگترین آدم ها رو بسازه
...........................................
هميشه واسه گلي خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسيد يادش باشه ريشش کجاست

.................................................. ...
آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد ، آزادی ماه است که او را پایبند می کند
..............................................

اگر برگ درخت در پاییز نمی افتاد، جایی برای روئیدن برگ های بهاری پیدا نمی شد.

..................................................
درازترین سفر با یک گام برداشتن آغاز می شود.

...............................................

اس ام اس عاشقانه جدید
www.azarpix.com

هي فلاني مي داني ؟ مي گويند رسم زندگي چنين است...

مي آيند.... مي مانند.... عادت مي دهند.... ومي روند.

وتو در خود مي ماني و تو تنها مي ماني

راستي نگفتي رسم تونيز چنين است؟.... مثل همه فلاني ها....
..................................................

حالا وقتي خورشيد غروب مي کنه ديگه دلم نمي گيره؛آخه مي دونم که طلوع دوبارش با نوره گرم قلبت همراهه و دوباره دست مهربونت رو روي سرم حس مي کنم
.............................................
عشق مثله يه قله کوه بلند مي مونه که هر کسي که يک قلب پاک و يک دنيا صداقت داشته باشه مي تونه فاتحش باشه
..................................................

عشق يعني:

چون خورشيد، تابيدن بر شب هاي دوست...؛

و چون برف، ذوب شدن بر غم هاي دوست
.................................................. ..
كاش مي دانستم چيست

آنچه از چشم تو

تا عمق وجودم جاريست

.................................................

همه واسه دوستاشون گل مي فرستن من ماندم واسه گلم چي بفرستم

..............................................
هركسي تو را دوست داره 4 تا مريضي ميگيره :
...............................................
1- فراموشي

2 ...

3 ...

4 ...

3 تاي ديگه را فرموش كردم
.................................

مي خواهم از اين پرتگاه رها شوم .....چه كسي مرا خوهد گرفت

.................................................

کودکي با پاهاي برهنه بر روي برفها ايستاده بود و به ويترين فروشگاهي نگاه مي کرد زني در حال عبور او را ديد . او را به داخل فروشگاه برد و برايش لباس و کفش خريد و گفت: مواظب خودت باش کودک پرسيد: ببخشيد خانم شما خدا هستيد؟ زن لبخند زد و پاسخ داد: نه من فقط يکي از بنده هاي خدا هستم کودک گفت:مي دانستم با او نسبت داري

.................................................. ..
روشن ترين خانه ء هرکسي , چشمان اوست , هنگامي که اميد ميهمان قلبش باشد.

..................................................

شايد کسي را که با او خنديده اي فراموش کني , اما هرگز کسي را که با او گريسته اي از ياد نخواهي برد.
...............................................
تا عاقلان راهی برای خندیدن بیابند دیوانگان هزار بار خندیده اند

..................................................
آنكه مي*خواهد روزي پريدن آموزد، نخست مي*بايد ايستادن، راه رفتن، دويدن و بالارفتن آموزد. پرواز را با پرواز آغاز نمي*كنند
.............................................

فرق انسان و سگ در آنست كه اگر به سگي غذا بدهي هرگز تو را گاز نخواهد گرفت
...............................................
اگر مي خواهي خوشبخت باشي براي خوشبختي ديگران بكوش زيرا آن شادي كه ما به ديگران مي دهيم به دل ما بر مي گردد
.................................................. ......
اشكهاي ديگران را مبدل به نگاههاي پر از شادي نمودن بهترين خوشبختي هاست

اس ام اس عاشقانه جدید
www.azarpix.com

.................................................. ......

آدم هاي حقير،انسانهاي والا را ديوانه ميپندارند. چرا كه اين انسانها سرشت نامعقول تري داشته و به سمت چيزهاي استثنائي جذب ميشوند:چيزهايي كه هيچ جذابيتي براي بسياري از مردم ندارند

.................................................

در این کره ی خاکی تنها جایی که از اسارت تن ازاد خواهی بود گورستان است.


.................................................. .

اينو بدون که اگه کسي وارد زندگيت شد و گذاشتو رفت علاوه بر اينکه يه خاطره به جا مي ذاره مي تونه يه تجربه هم به جا بذاره پس سعي کن خاطره هاي خوب و تجربه هاي مفيد رو به خاطر بسپاري.....دوست داشته باش تا دوستت داشته باشند
.................................................. ..

به خاطر دوست داشتن غرورتو بشکن ولی به خاطر غرورت قلب کسی رو نشکن

.................................................. ..

عشق يعني يك تبسم بر لب زيباي يار عشق يعني يك ترنم از حنين ناي يار عشق يعني حس نرم اطلسي عشق يعني با خدا در بي كسي عشق يعني همكلام بيصدا عشق يعني بي نهايت تا خدا

............................................

عشق نميپرسه كه تو كي هستي؟ ........فقط ميگه كه تو مال من هستي عشق نميپرسه كه اهل كجايي؟...........فقط ميگه كه تو قلب من هستي عشق نميپرسه كه تو چيكار ميكني؟.......فقط ميگه باعث بشي قلبم به ضربان بيافته عشق نميپرسه چرا دور هستي؟..........فقط ميگه هميشه با من هستي عشق نميپرسه كه دوستم داري؟...........فقط ميگه عاشقانه دوستت دارم

..............................................

ميدوني آدما بين الف تا ي قرار دارند. بعضي ها مثل " ب " برات ميميرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت ميشوند، مثل " م " منتظر مي مونند تا يه روز مثل " ي " يارت بشن.

................................................

چه زيبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذيرفتي! چه فريبنده ! آغوشم برايت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !چه كودكانه ! همه چيزم شدي ! چه زود ! به خاطره يك كلمه مرا ترك كردي ! چه ناجوانمردانه ! نيازمندت شدم ! چه حقيرانه! واژه غريبه خداحافظي به من آمد! چه بيرحمانه! من سوختم
.........................................
بگذاريد و بگذريد ، ببينيد و دل نبنديد ، چشم بيندازيد و دل مبازيد كه دير يا زود بايد گذاشت و گذشت

........................................

روزي بيايد و آن روز دور نباشدکه آدميان بدين نگاه درهم بنگرندوآنچه فرشتگان را در پيش آدم بسجود آورد در ديده يکديگر ببينندو باهم مهربان شوند

.........................................

فرشتگان روزي از خدا پرسيدند : بار خدايا تو كه بشر را اينقدر دوست داري غم را ديگر چرا آفريدي؟ خداوند گفت : غم را بخاطر خودم آفريدم چون :اين مخلوق من كه خوب مي شناسمش تا غمگين نباشد به ياد من نمي افتد

.................................................. ..

دوست داشتن كساني كه دوستمان مي*دارند كار بزرگي نيست، مهم آن است كه آنهايي كه ما را دوست ندارند، دوست بداريم
.................................................. ..

کوچيک تر که بودم فکر مي کردم بارون اشک خداست ولي مگه خدا هم گريه مي کنه چرا بايد دل خدا بگيره!!!! دوست داشتم زير بارون قدم بزنم تا بوي خدا رو حس کنم اشک خدا را تو يه کاسه جمع کنم تا هر وقت دلم گرفت کمي بنوشم تا پاک و آسماني شوم! آسمان که خاکستري مي شد دل منم ابري مي شد حس ميکرم که آدما دل خدا رو شکستند و يا از ياد خدا غافل شدند همه مي گفتند باران رحمت خداست ولي حس کودکانه من مي گفت: خدا دلش از دست آدما گرفته

..................................................

زندگــــي يعني نشاندن لبخند بر لب دلشکستـــــــه اي زندگــــي يعنـــي ستــــــــــــردن اشگ از گونه اي زندگــي يعنـــــي برداشتــــــــــن بار غم از شانه اي زندگي يعني شکفتن در سرزمين قلبــــــها ، همچـون گلي زنـــدگي يعني محبــــــت ، مهربـــــــــاني ، زنــدگي يعني صـــــــــداقت ، سادگــــــي و همدلي

.................................................. .

سجاده ام كجاست؟/مي خواهم از اين هميشه ي اضطراب برخيزم/اين دل گرفتگي مداوم شايد/تأثير دل،سايه «من» است/كه اين سان گستاخ و صبور/بين خدا و دلم ايستاده ام/سجاده ام كجاست؟/سلمان هراتي

..........................................
وقتي از مادر متولد شدم..صدايي در گوشم طنين انداخت که بعد از اين با تو خواهم بود. به او گفتم تو کيستي؟ گفت :غم! فکر کردم غم عروسکي خواهد بود که من بعدها با اون بازي خواهم کرد. ولي بعدها فهميدم!! که من عروسکي هستم در دستان غم

..............................................

> چقدر خوبه ادم يكي را دوست داشته باشه نه به خاطر اينكه نيازش رو برطرف كنه نه به خاطر اينكه كس ديگري رو نداره نه به خاطر اينكه تنهاست و نه از روي اجبار بلكه به خاطر اينكه اون شخص ارزش دوست داشتن رو داره اگه من يكي از دوست هاي خوبت هستم، اين رو برام سند كن! يا اين پيغام رو براي همه دوست هاي خوبت بفرست . ببين چند تاش به خودت برمي گرده! اگه 7تاش بهت برگشت، بدون دوست داشتني هستي

................................................

گریه را میپرستم اشک ریختن به روی گونه هایم اشکهایی که شاید به خاطر تو از چشمانم قطره قطره میبارد به خاطر.... سکوت را میخواهم نمیدانم چرا...؟ شاید برای نواختن برای صدا زدن تو تنهایی را دوست دارم چرا که تنهایی هیچ وقت ترکم نکرده هیچگاه قلبم را نشکسته.... غم و غصه همیشه در صدایم شریک بوده اند ولی نمیدانم چرا....؟ و باز هم این قصه پر از غم ناتمام به پایان رسید.

............................................

دوست داشتن را بايد از دختر بچه ها ياد گرفت. آنها در مقابل محبتي كه به عروسك خود مي كنند از او انتظار محبت متقابلي ندارند آنها بدون هيچ توقعي عروسكشان را دوست دارند و دوست داشتن واقعي يعني همين

..........................................

زمزمه های دلتنگی ام را به نسیم می سپارم تا به تو برساند . آن زمان که نگاهت را به آسمان بخشیدی ، چقدر گریستم و با پر کشیدنت دل ترک خورده من هم شکست ...

............................................

اس ام اس عاشقانه جدید
www.azarpix.com

درعصرهاي انتظاربه حوالي بي کسي قدم بگذار! خيابان غربت را پيدا کن و وارد کوچه پس کوچه هاي تنهايي شو! کلبه ي غريبي ام را پيدا کن، کناربيدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهاي رنگي ام! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خيس پنجره برو! حرير غمش را کنار بزن! مرا مي يابي

.........................................

اعتراف میکنم گاهی به اسمان نگاه میکنم...دزدانه به چشم ستارگان ...اما نه به تمامی انها...تنها بدانها که شبیه ترند:::به چشمان تو
..........................................

شربتي از لب لعلش نچشيديم وبرفت روي مه پيكراوسيرنديديم برفت گويي ازصحبت مانيك به تنگ امده بود بار بربست وبه گردش نرسيديم وبرفت همچو حافظ همه شب ناله وزاري كرديم كاي دريغا به وداعش نرسيديم وبرفت
.........................................

من سرطان دارم ، سرطان عشق !!! دوای درد من معشوقم است و تاریخ مرگم برابر با جدایی او از من می باشد. دوای دردم رسیدن به معشوقم است و تاریخ شفایم گرفتن دستان او و رسیدن به او می باشد. پس خداوندا ، دوای درد مرا به قلبم برسان تا این کابوس وحشتناک سرطان و مرگ به خاطر جدایی از عشق ، از وجودم محو شود
........................................

مهربانا ، سایبانی از جنس اشک و نیاز می خواهم تا سجاده ی دلم را در آن بگسترانم و با دستان خسته قنوتم از تو بخواهم که بر وجود سردم نور نگاهت را بتابانی و گل های زیبای عشق و ایمان را بار دگر در من تازه گردانی.

..................................................
a a: زیبایی چشمان تو غمگین ماندم وبه اندازه هر برق نگاهت به نگاهی نگران، تو به اندازه تنهایی من شاد بمان

...........................................
خوشا دردی که درمانش تو باشی خوشا راهی که پایانش تو باشی خوشا چشمی که رخسار تو بیند خوشا ملکی که سلطانش تو باشی خوشا آن دل که دلدارش تو گردی خوشا جانی که جانانش تو باشی مشو پنهان از آن عاشق که پیوست همه پیدا و پنهانش تو باشی برای آن به ترک جان بگوید دل بیچاره تا جانش تو باشی.
............................................

به دنبال واژه ای میگردم! تا قلمم راسیراب کنم واین آخرین شاید هم آغازی برای فرداییست که هنوز در راه نیست و کاغذهای مچاله شده ی زباله دان گواه به این راز دارند و این آیینه خسته تر از همیشه زیر غباری از دور تنها تصویر مرا بدونه هیچ واژه ای به سکوت فریاد می زند امروز غبارت را به باد می دهند .
...............................................

آسمان را قسمت كردند:.....تكه اي براي بركه.....تكه اي براي رود....تكه اي براي دريا دلم را قسمت كردند:..........تكه اي براي تو....تكه اي براي تو......تكه اي براي تو

..................................................

وقتي يه مشکل بزرگي داشتي نري پيش خدا بگي خدا جون من يه مشکل بزرگ دارم.... برو پيش مشکله...بگو مشکل جون من يه خداي بزرگ دارم... حل ميشه

.................................................
انسان همچون رودخانه است ، هرچه عميقتر باشد آرام تر و متواضع تر است

در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگيست وگرنه با يک استخوان صد سگ رفيقت ميشوند

******

اگه مثل اشک تو چشام باشي براي موندنت تا آخر عمرم گريه نمي کنم

*******

): حالا كه رفته اي واژه هاي تازه هم گريه مي كنند/نگاه كن چه عالمي دارد گريه هاي خداحافظي

*******

این منم در در زیر باران فریاد میزنم خدا خدا خدا من کاش دیونه بودم دیونه دیونه دوست دارم باران باران ان قدر ببار که درد و غمم شسته بشه

*******
براي شنيدن صداي كه دوستش ميداري همين لحظه هم بسيار دير است، افسوس خواهي خورد زماني را كه آن سوي سيم ها كسي بي احساس ميگويد: برقراري ارتباط با مشترك مورد نظر مقدور نمي باشد !!!!

******

عشق ميگن علاقه***نه كفگيرو ملاقه***دوستت دارم يه عالمه***اندازه يه قابلمه***من عاشق تو هستم***تو قابلمه نشستم*** يه لنگه كفش تو دستم***منتظر تو هستم

******

زندگی تراژدی است برای آن*کسی*که احساس می*کند و کمدی است برای آنکه می*انديشد.

******

برای شناکردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم میتواند از طرف جریان آب حرکت کند (دکتر علی شریعتی )

*****

در این هجوم بی کسی , پروانه بودن اشتباس,عاشقی اشتباس ,عشق دروغ است, ولی زندگی هنوز زیبایت

*****

آموخته ام … كه گاهي تمام چيزهايي كه يك نفر مي خواهد، فقط دستي است براي گرفتن دست او، و قلبي است براي فهميدن وي

*****

مي*گويند سه چيز زاده عشق نيست: جدايي، سفر، فراموشي، ولي آن زمان كه تو مرا تنها گذاشتي و فراموشم كردي من لحظه لحظه عاشقت شدم

********

يادته بهت گفتم كه خشت ديوار دلتم اما تو منو شكستي ولي خيالي نيست چون حالا خاك زير پاتم

******

اس ام اس عاشقانه جدید
www.azarpix.com

سازنده ترين کلمه((گذشت)) است…آن را تمرين کن. پرمعني ترين کلمه((ما)) است…آن را به کار بر. عميق ترين کلمه((عشق)) است…به آن ارج بده. بي رحم ترين کلمه(( تنفر)) است…با آن بازي نکن. خودخواهانه ترين کلمه((من)) است…از آن حذر کن. نا پايدارترين کلمه((خشم)) است…آن را فرو بر. بازدارنده ترين کلمه((ترس)) است…با آن مقابله کن. با نشاط ترين کلمه ((کار)) است…به آن بپرداز. پوچ ترين کلمه((طمع)) است…آن را بکش. سازنده ترين کلمه((صبر)) است…براي داشتنش دعا کن
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
سرنوشت تصميم ميگيرد كه تو در زندگي با چه كسي ملاقات كني اما تنها قلب توست كه مي تواند تصميم بگيرد چه كسي در زندگي تو باقي ميماند خوشا آنان که در بازار گيتي خريدار وفا بودند و هستند … خوشا آنان که در راه رفاقت رفيق باوفا بودند و هستند
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
آنکه مي*خواهد روزي پريدن آموزد، نخست مي*بايد ايستادن، راه رفتن، دويدن و بالارفتن آموزد. پرواز را با پرواز آغاز نمي*کنند
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
خيلي سخته که ببيني يه آهو اسير پنجه هاي يه شير شده!!! ولي تلخ تر از اون اينه که ببيني يه شير اسير چشمهاي يه آهو شد
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
سرنوشت سه دفعه بهت دروغ ميگه؟ اولين بار وقتي به دنيات مياره دومين بار وقتي عاشقت ميكنه سومين بار هم زندگي رو ازت ميگيره تا بفهمي همش خواب بود و بس
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
کاغذ سفيد را هر چقدر هم که تميز و زيبا باشد کسي قاب نمي گيرد براي ماندگاري در ذهن ها بايد حرفي براي گفتن داشت
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
متاسفانه نداري! البته تقصير هم نداري! من چيكار كنم نداري ديگه! دست خودتم نيست كه نداري! خب نداري ديگه بابا . . . لنگه نداري
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
من نه عاشق بودم نه محتاج نگاهي كه بلغزد بر من … من خودم بودم و يك حس غريب كه به صد عشق و هوس مِِي ارزد
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
گريه کردم اشک بردلم مرحم نشد ناله کردم ذره اي ازدردهايم کم نشد درگلستان بوي گل بسياربوييدم ولي ازهزاران گل گلي همچون توپيدا نشد
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
دوستت دارم کمتر از خدا و بيشتر از خودم چون به خدا ايمان دارم و به تو احتياج
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
رفتي و نديدي که چه محشر کردم با اشک تمام کوچه را تر کردم وقتي که شکست بغض تنهايي من وابستگي ام را به تو باور کردم
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
انسان همچون ستوني از نور در ميان خرابه هاي بابل ، نينوا ، پالمير و بمبئي ايستاد و در همان حال سرود جاودانگي سر داد : بگذار زمين هر آنچه را که داده است باز پس گيرد . زيرا من ، انسان ، پاياني ندارم
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
گاهي وقتا ادما در عرض چند ثانيه دل کسي رو که دوستش دارن ميشکنن منو بابت اون ثانيه ها ببخش
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
دخترک هميشه به پسرک ميگفت من براي 3 چيز عاشق تو شدم ::: 1-نجابت 2-وفاداريت 3-زيباييت پسرک روز تولد دختر 3 حيوان خانگي به او هديه داد 1-اسب 2-سگ 3-قناري تا دخترک خواست دليلش را بپرسد پسرک رفته بود براي هميشه
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
تنها بي تو منو پنجره هاي بسته ، بي تو منو و زمزمه هاي خسته بي تو منو و شب ناله هاي بارون ، تنهايي و دل به خون نشسته دل به خون نشسته بي تو غريبه گشتم ، با همه سرگذشتم رو تن تنهايي هام ، اسم تو رو نوشتم اي که نگاه ت ، زنگ صدات ، به ياد کوچه مونده تو گوش هر پنجره اي ، ازروشنايي خونده ترانه هات برده منو ، تا سرزمين رويا گفتي ازين شب سياه ، چيزي تا صبح نمونده بي تو غريبه گشتم ، با همه سرگذشتم رو تن تنهايي هام ، اسم تو رو نوشتم
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
چشم چشم :دو ابرو.نگاه من به هر سو:پس چرا نيستي پيشم؟نگاه خيس تو کو؟ گوش گوش دوتا گوش.دو دست باز يه اغوش.بيا بگير قلبمو.يادم تو را فراموش…؟ چوب چوب يه گردن.جايي نري تو بي من. دق مي کنم ميميرم.اگه دور بشي از من .دست دست دو تا پا. ياد تو مونده اينجا.يادت مي ياد که گفتي:بي تو نمي رم هيچ جا….؟ من؟ من؟
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
قانون 11 نيوتون:اگه با سرعت نور حركت كني مي توني خودت رو ماچ كني
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
براي خريدن عشق هر کس هرچه داشت آورد،* ديوانه هيچ نداشت و گريست،* گمان کردند چون هيچ ندارد مي گريد،* اما هيچکس ندانست که قيمت عشق اشک است
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
دل هيچکس نمي سوزد براي حال غمناکم مگر سوزد همان شمعي که مي سوزد سر خاکم
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
اي عشق مدد كن كه به سامان برسيم چون مزرعه تشنه به سامان برسيم يا من برسم به يار يا يار به من يا هر دو بميريم و به پايان برسيم
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
به چشمانت عادت کرده بودم / با دستانت رفاقت کرده بودم
نمى آيى توامشب کاش ديشب / دل سيرى نگاهت کرده بودم
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
دلم در حلقه غمها نشسته / زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست / تو را مي خواهم و اينها بهانه ست
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
من ساده و بيرنگم / من عاشق دلتنگم
صد بار بزن قطع کن / من عاشق تک زنگم!
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
عاشقى را شرط اول ناله و فرياد نيست
تا کسى از جان شيرين نگذرد فرهاد نيست
عاشقى کار هر عياش نيست
غم کشيدن صنعت نقاش نيست
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
عشق آن نيست که يک دل به صد يار دهي
عشق آن است که صد دل به يک يار دهي
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
شمع سوزان توام، اينگونه خاموشم نکن
از کنارت مي روم، اما فراموشم نکن
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
بايد خريدارم شوي، تا من خريدارت شوم
بايد گرفتارم شوي، تا من گرفتارت شوم
من نيستم چون ديگران، بازيچه بازيگران
اول بدام آرم ترا، آنگه گرفتارت شوم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدوم بخش این سایت خوشتون می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 119
  • تعداد اعضا : 1069
  • آی پی امروز : 324
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 824
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,486
  • بازدید ماه : 1,486
  • بازدید سال : 7,353
  • بازدید کلی : 2,166,968
  • گزارشات اماری سایت ساسا