loading...
عکس اس ام اس موزیک /ساسا1/
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 262 1390/11/28 نظرات (0)
من به چشمای خودم شک کردم / این همه میشه مگه زیبایی ؟

مثه تو وقتی توی خوابم نیست / نمیشه حتی بگم رویایی


* * * * * * * * * * * * سایت و انجمن بزرگ ساسا1* * * * * * * * * * * 

نه تو بی منی و نه من بی تو هستم / تو مال من و من در قلب تو هستم


* * * * * * * * * * * * سایت و انجمن بزرگ ساسا1* * * * * * * * * * 
من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا 
* * * * * * * * * * * سایت و انجمن بزرگ ساسا1* * * * * * * * * * * * 

جهان کوچک من از تو زیباست / هنوز از عطر لبخند تو سرمست
واسه تکرار اسم ساده توست / صدایی از من عاشق اگر هست

* * * * * * * * * * * 
سایت و انجمن بزرگ ساسا1* * * * * * * * * * * * 

چشم من چشمه ی زاینده ی اشک / گونه ام بستر رود
کاشکی همچو حبابی بر آب / در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود

* * * * * * * * * * * 
سایت و انجمن بزرگ ساسا1* * * * * * * * * * * * 

تکرار شو شاید ما سهم هم باشیم / شاید به جرم عشق ما متهم باشیم
باز در حضور تو آشفته خویشم / در سفره عشقت درویش درویشم

* * * * * * * * * * * *
سایت و انجمن بزرگ ساسا1 * * * * * * * * * * * 

بجز دستت ندارم یار دیگر / بجز آیینه بازی کار دیگر
چو بستی چشم را آیینه بشکست / نگاهم کن فقط یک بار دیگر

* * * * * * * * * * * 
سایت و انجمن بزرگ ساسا1* * * * * * * * * * * * 

خنده های تـــو آرزوهـــای مـن انـد بخــند تا برآورده شوند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدوم بخش این سایت خوشتون می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 1069
  • آی پی امروز : 325
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 847
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,509
  • بازدید ماه : 1,509
  • بازدید سال : 7,376
  • بازدید کلی : 2,166,991
  • گزارشات اماری سایت ساسا