loading...
عکس اس ام اس موزیک /ساسا1/
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 322 1391/01/19 نظرات (0)
سایت و انجمن بزرگ ساسا1

درنگاهت چیزیست که نمیدانم چیست! مثل ارامش بعداز یک غم،مثل پیداشدن یک

 لبخند،مثل بوی نم بعداز باران، درنگاهت چیزیست که نمیدانم چیست! من به ان محتاجم!


 
* * * * * * * * * سایت و انجمن بزرگ ساسا1* * * * * * * *


آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو

آن خداوندی که دنیا آفرید / تا ابد همراه و پشتیبان تو


 * * * * * * * * *سایت و انجمن بزرگ ساسا1 * * * * * * * *


سلام بر آنان که لایق سلامند / یک رنگ و یکدل و یک مرامند

هم گلند هم گنجینه هم دوست / هرچه از وی تعریف کنی نیکوست

* * * * * * * * *سایت و انجمن بزرگ ساسا1 * * * * * * * *

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی ؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی ؟

* * * * * * * * *سایت و انجمن بزرگ ساسا1 * * * * * * * *

تو همان نیمه گمشده ی منی که مدتها به انتظار آمدنش نشسته بودم
تو همان انتظاری، که در نهایت به آن رسیدم…

 
* * * * * * * * سایت و انجمن بزرگ ساسا1* * * * * * * * *

دلم می خواهد در آرامش آغوشت طولانی بمیرم !

* * * * * * * * *سایت و انجمن بزرگ ساسا1 * * * * * * * *

مثل او که در کنار ساحل دریا نشسته
به امواج دریا دل بسته
من هم نشسته ام در کنار ساحل قلب تو
و دل بستم به تو
دل بستم به امواج خروشان عشق تو

 
* * * * * * * * 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدوم بخش این سایت خوشتون می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 1069
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 390
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,052
  • بازدید ماه : 1,052
  • بازدید سال : 6,919
  • بازدید کلی : 2,166,534
  • گزارشات اماری سایت ساسا