loading...
عکس اس ام اس موزیک /ساسا1/
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 295 1391/02/11 نظرات (1)
انتظار عجیبی...
تو بین منتظران هم ؛ عزیز من چه غریبی
عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت ؛
چه بی خیال نشستیم ؛
نه کوششی نه وفایی ؛
فقط نشسته و گفتیم : خدا کند که بیایی....

.....

متاسفانه نداري! البته تقصير هم نداري! من چيكار كنم نداري ديگه! دست خودتم نيست كه نداري! خب نداري ديگه بابا . . . لنگه نداري
..................
زندگی وقتی قشنگه که در کتاب قانون آن اصل معرفت ماده محبت و تبصره عشق نوشته شده باشه

.....
بدترين فريب عاشق شدنه چون خودت رو به چيزي متعلق ميکني که يه روزي از دستت ميره


.....
یكي بود يكي نبود / زير اين سقف كبود /يه غريب آشنا /دل و جونمو ربود / اينجوري نگام نكن /گل ياس مهربون /اون غريبه خودتي هميشه با من بمون .

......
سکوت فرياد هزاران درد است در وسعت انتهاي دريا ...........و تو بي انتهاترين فريادي که در سکوت من نشسته اي
......
از ديروزها به دنبالت دويدم و به اميد ديدارت به امروز رسيدم ولي افسوس...! افسوس که تو به فرداها سفر کردي
......
سكوتم را به باران هديه كردم.تمام زندگي را گريه كردم...نبودي..!.در فراق شانه هايت به هر خاكي رسيدم تكيه كردم
............

دلم در حلقه غمها نشسته / زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست / تو را می خواهم و اینها بهانه ست

......


کاش می شد قلب ما از یاس بود / تک تک گلبرگ آن احساس بود
پاک و سبز و ساده و بی ادعا / کاش می شد بهتر از الماس بود
کاش می شد عشق را تفسیر کرد / عاشقی را با محبت سیرکرد


اس ام اس عاشقانه

گفتي تو دلم اول و اخر خودتي
از هرچه که دارم بهترينش خودتي
خنديدم و زير لب مکرر گفتم
شاهزاده ي قصه هاي من خر خودتي!!!
...........


تو توی دماغ من چی کار می کنی؟
...
...
...
جنبه شوخی داشته باش!
...
...
...
خواستم بگم: تو نفس منی!
...........


تموم دنيا يه طرف......ذوق نکن.......تو هم همون طرف
............
اس ام اس خوشحالي پي در پي
اس ام اس دلخوشي بيكاران
در فرودست انگار يك نفر منتظر است
پس خسيسي نكنيم !

شعر از شاعر معاصر سهراپ اس ام اسي!
.............


حيف،حيف تو که زمان نيوتون نبودي تا تورو ببينه و معنيه حقيقي دافعه رو هم بفهمه!!!
............
به يارو ميگن پترس کي بود؟ ميگه: يه دهقان فداکار بود که وقتي گرگ به گوسفندش حمله کرد رفت زير تانکو انگوشتشو کرد تو چشمه راننده*ي قطار
.............


I|I|I|I| |I|I|I|| اين قبرها رو مي بيني؟ يه دونه اش خاليه، اونو من گرفتم!!!ميدوني براي کي؟براي تو.ميدوني چرا؟آخه دانشمندا کشف کردند آدماي بد ريخت عمرشون کوتاه!!!
...........
ميدوني چرا معرفت ها کم شده؟ چون همش در تو جمع شده

..........

حافظ و دختر لر: گفتم غم تو دارم / گفتا سي چه برارم / گفتم كه ما من شو / گفتا بوات درارم / گفتم ز مهر ورزان رسم وفا بياموز / گفتا بالنك كاله چشيات درميارم

............

یاييد آبا را گل نکنيم/ باد شکم را نا غافل ول نکنيم/خود را با آرايش خوشکل نکنيم/ خط دولتي بگيريم/خود را اسير ايرانسل نکنيم
.............

اس ام اس برای مادر زن

كلمه مادر و زن هر دو كلمات مقدسي هستند ولي پناه بر خدا از زماني كه اين دو يكجا تلفظ شوند.
....................

 

@@
@@@@
@@@@@ . . @
@@@@@@ # @
@@@@@@@@@
@@@@@@@
| | | |
این ببییه فدات!!!!!

..............
13 به در تعطيله ،*خيلي روز ها تعطيلن
همشون تعطيلن اما نه به اندازه تو !!!
.................

من ساده و بيمارم
من عاشق دلتنگم
100 بار بزن و قطع كن
من عاشق تك زنگم !
....


غضنفر ميره ختم ازش مي پرسن شما؟
ميگه من ساير بستگانم !
.............

اگه مردونگی مُرده ، اگه رفاقت رنگ باخته ، اگه عشق دیگه معنا نداره ، اگه دنیا پُره نامردیه ، اگه آرامش خواب و رویاست ...
.
.
.
.
.
.
به تو چه !!! تو اس ام اس بده !


اس ام اس و پیامک عاشقانه

·▪●ღ ღ●▪·˙سه ستاره تقدیمت میکنم : یه ستاره پره بوسه که دلم بی تو نپوسه....یه ستاره پر امید واسه هر کس که تو رو دید...یه ستاره پره رویا که قشنگه با تو دنیا


·▪●ღ ღ●▪·˙ پروانه نمی میرد چون گل به بغل دارد...این سینه نمی میرد...چون یاد تو را دارد

·▪●ღ ღ●▪·˙ بمان با من که من بی تو صدای خسته در بادم..در این اندوه بی پایان بمان تنها تو در یادم

·▪●ღ ღ●▪·˙ میدونی چرا هیچوقت صدقه نمیدم؟؟؟؟آخه میگن صدقه بلا رو از آدم دور میکنه...طاقت دوریتو ندارم بلا

·▪●ღ ღ●▪·˙ بگذار تا شیطنت عشق ..چشمان تو را به عریانی خویش بگشاید..هرچند آنجا جز رنج و سختی نباشد..اما..کوری را به خاطر آرامش تحمل مکن

·▪●ღ ღ●▪·˙ افتادن در گل و لای ننگ نیست...ننگ این است که آنجا بمانی

·▪●ღ ღ●▪·˙ خودمو می بینم...خودمو میشنوم..خودمو فکر میکنم...تا هستم جهان ارثیه بابامه..سلاماش...عشقاش...همه درداش...تنهایی هاش...وقتی نبودم مال شما

·▪●ღ ღ●▪·˙ شب در کارنامه سیاه زندگیش چه کرده است که افتخار گرفتن اینهمه ستاره را دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پیامک عاشقانه جدید


مثِ يه سايه داري گم مي شي آروم آروم، روي جاده
با خودم مي گم کاشکي بباره بارون، اما چه فايده؟
بغضمو مي ريزم تو چند حرف ساده...
دوستت دارم

¤¤¤

مگه ميشه نباشي تو حرير خاطرم
مگه ميشه نگذري از کنار پنجره ام
مگه ميشه بي هوات لحظه اي نفس کشيد
مگه ميشه بي چشات رنگ خوشبختي رو ديد

¤¤¤

سکوتي بود بر قلبم که با آن ميزدم فرياد اگر از شهر غم رفتي مرا هرگز مبر از ياد

¤¤¤

آنگاه که ضربه هاي تيشه زندگي را بر ريشه آرزوهايت حس مي کني, به خاطر بياور که زيبايي شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است.

¤¤¤

هر موقع خواستي از كسي جدا بشي يادت نره بهترين راه اينه كه بهش بگي براي هميشه خدانگهدار، شايد طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشكنه ولي بهتر از اينكه منتظر بمونه

¤¤¤

براي هزارمين بار پرسيد: تا حالا شده من دل تو را بشكنم؟من هم براي هزارمين بار به او دروغ گفتم : نه! هيچوقت...
تا مبادا دلش بشكند

¤¤¤

چه زيباست به ياد تو با چشمهاي خسته گريستن چه زيباست هميشه در تنهايي تو را حس کردن چه زيباست در خيال با تو زندگي کردن عزيزم نام تو بر قلبم خالکوبي شده تا فراموشت نکنم . نازنين من همچون نفس کشيدن تو را بخاطر مي سپارم. يک روزه ديکه هم بدون تو گذشت

¤¤¤

مي شود اي دوست آيا آن نگاهت را خريد ؟
يا براي آسمان ها روي ماهت را خريد؟
من دلم لبريز از آشوب و زنگار رو غم است
مي شود آيينه وش يه لحظه آهت را خريد؟

¤¤¤

شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنيام تاريکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچيکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسموني که اندازه نداره ...

¤¤¤

من ريسمان عشق ترا پاره مي کنم.شايد گره خورد و به تو نزديکتر شوم

¤¤¤

اگه خرابي خرابتم
اگه مستي شرابتم
اگه هستي كنارتم
اگه نيستي به يادتم

¤¤¤

اگر باغ نگاهم پر ز خار است ،* گلم تاراج دست روزگار است، به چشمانت قسم با بودن تو ، زمستاني ترين روزم بهار است.

¤¤¤

عاشق آن نيست كه عشق تكه كلامش باشد. عاشق آن است كه وفاداري مرامش باشد.

¤¤¤

زندگي درك همين امروز است . ظرف ديروز پر از بودن توست . شايد اين خنده كه امروز دريغم كردي ، آخرين فرصت همراهي ماست.

¤¤¤

شاد باش كه از شادي تو دلشادم ، تا تو شادي ز غم هر دو جهان آزادم ، لذت زندگي من همه خرسندي توست ، بي وفايم كه وفايت برود از يادم ...

¤¤¤

رو ساحل سرخ دلت اسم كسي رو حك نكن
به اينكه من دوستت دارم حتي يه لحظه شك نكن...

¤¤¤

پروانه نمي ميرد تا گل به بغل دارد
اين سينه نمي ميرد تا عشق تورا دارد.

¤¤¤

اگه بگم خرابتم قول ميدي تعميرم كني؟

¤¤¤

اي نگاهت رونق فرداي من ، در تو معنا مي شود دنياي من
اي كلامت بهترين اثبات عشق ،* با تو ماندن آرزوي روياي من

¤¤¤

وقتي اشكهايم بر روي زمين ريخت تو هرگز نديدي كه چگونه مي گريم . تو دلم را با بي كسي تنها گذاشتي و چشمانم را به انتظار نگاهت گريان گذاشتي

¤¤¤

لبريزتر از هزار پيمانه شديم ديوانه*تر از هزار ديوانه شديم ديديم گلي به روي ما مي*خندد از پيله درآمديم و پروانه شديم

¤¤¤

تو چشمام نگاه کن ببين چه بيقرارم با هر نگاه هزاربار ميگم دوست دارم

¤¤¤

شايد خدا خواسته است كه ابتدا بسياري افراد نامناسب را بشناسي و سپس شخص مناسب را . به اين ترتيب وقتي او را يافتي بهتر مي تواني شكرگزار باشي.

¤¤¤

سيل دريا ديده هرگز بر نمي گردد به جوي
نيست ممکن هرکه عاشق شد دگر عاقل شود

¤¤¤

خيال مي کردي قلب من تاب شکستن نداره منتظري بازم دلم پيش دلت کم بياره مرام من تو عاشقي يکدلي و صداقته وقتي ميگم نوکرتم اين آخر رفاقته

¤¤¤

در پاسخ نامه ام گل يخ دادي
هربار مرا وعده دوزخ دادي
يک بار برو کلاس خياطي عشق
شايد که خدا کرد و به ما نخ دادي

¤¤¤

تو پارکينگ خاطراتم چشماتو پارک کردم بعدش دلتو پنچر کردم تا از دلم نري!


عشق يك نوع مرضي است كه ميكروب آن از طريق چشم ، وارد قلب مي شود . مرض عشق اين روزها شباهت زيادي به آدامس دارد . اول شيرين ، بعد دوست داشتني ، سپس تكراري و خسته كننده و در آخر دور انداختني

................................

گوته می گوید: «اگر ثروتمند نیستی مهم نیست، بسیاری از مردم ثروتمند نیستند»، «اگر سالم نیستی، هستند افرادی که با معلولیت و بیماری زندگی می کنند»، «اگر زیبا نیستی برخورد درست با زشتی هم وجود دارد»، «اگر جوان نیستی، همه با چهره پیری مواجه می شوند»، «اگر تحصیلات عالی نداری با کمی سواد هم می توان زندگی کرد»، «اگر قدرت سیاسی و مقام نداری، مشاغل مهم متعلق به معدودی انسان هاست»، «اما، اگر «عزت نفس نداری»، برو بمیر که هیچ نداری

................................

دغدغه هاي يه پسر جوان - کار ندارم - پول ندارم - سربازي نرفتم - ماشين و خونه ندارم - و ... دغدغه هاي يه دختر جوان - لاک ناخنم پاک شده - مهري سرويس طلا خريده - دختر خاله ام ماشين داره - مامان غذاي خوب نمي پزه - عروسکم رو هنوز نخوابوندم - و ... عجب دنياي باحالي

................................

age gofty love is your face yani chi? . . . . . . . . . . . . Nemidoni ? . . . . . . . . . . Yani Jamaleto Eshghe!

................................

می دوني فرق تو با لنگه كفش چيه كقش لنگه داره اما تو لنگه نداري

................................

نمی دانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت اما دوست دارم تا آخرین لحظه ی بودنم تورا . . . . . سرکار بذارم

................................

اگه ده تا گل گرفتی دستت و رفتی جلوی اینه 11 تا گل قشنگ دیدی اصلا تعجب نکن این نشون میده هم کوری هم خنگی و هم دچار توهم شدی

................................

از خدا پرسیدم چی دوست داری ؟ گفت : سخاوت . دیوانه گفت: حماقت . غم گفت: ملامت . کوه گفت: صلابت . معشوق گفت : نگاهت . فدای تو که گفتی : رفاقت

................................

بلوتوث قلبت رو روشن کن می خوام کل وجودم رو واست سند کنم .......... هه هه ویروس داشت الان میمیری

................................

اگه كسي ديوونت بود ، بازيش نده اگه عاشقت بود ، دوستش داشته باش اگه دوست داشت ، بهش علاقه نشون بده اگه بهت علاقه داشت ، فقط بهش لبخند بزن اينطوري هميشه يه پله ازش عقبتري اگه يه روزي خسته بشه و يه پله بيادعقب تازه ميشه مثل تو

................................

امروز روز عشق هاي جني است اگه عاشقم هستي برام بنويس ((ع)) اگه از من شاکي هستي بنويس ((ش)) اگه خيلي از من ناراحت هستي و قاطي کردي بزن ((ق)) اگه اينو واسه 5 نفر بفرستي جواب هاي جالبي به دست مياري

................................

یادمان باشد اگر شاخه گلي را چيديم وقت پرپر شدنش، سوزو نوايي نکنيم پر پروانه شکستن ، هنر انسان نيست گر شکستيم ز غفلت ، من و مايي نکنيم يادمان باشد سر سجاده عشق جز براي دل محبوب، دعايي نکنيم يادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بي سرو پايي نکنيم

تلاش براي فراموش كردن كسي كه دوستش داري درست مثل اين ميمونه كه
كسي رو كه تا حالا نديدي رو بخواي به خاطر بياري. :?


چيزهايي رو كه دوست داريد به دست اوريد در غير اين صورت ناچاريد چيزهايي را كه به دست اورده ايددوست داشته باشيد. :? 8O


خاك بخواب نازنين تختي نيست/اواره شدن حكايت سختي نيست/از پاكي اشكهاي خودم فهميدم/لبخند هميشه راز خوشبختي نيست.
__________________
من برای سالها می نویسم.....سالها بعد که چشمان تو عاشق می شوند.....افسوس که قصه ی مادربزرگ درست بود.....همیشه یکی بود یکی نبود

مينويسم( د ي د ا ر) تو اگر بي من و دلتنگ مني.........يک به يک فاصله ها را بردار :x

@@@@@@@@

دوستت دارم چون تنها ترين فکر تنهايي مني.دوستت دارم چون زيباترين لحظات زندگي مني.دوستت دارم چون زيباترين روياي خواب مني.دوستت دارم چون زيباترين خاطرات مني.دوستت دارم چون به يک نگاه،عشق مني :P

@@@@@@@@

در راه رسیدن به اوج با مردم مهربان باش چرا که هنگام سقوط با همان مردم روبرو خواهی شد :wink:

@@@@@@@@

یه کاغذ سفید را هرچقدر هم که سفید و تمیز باشد کسی قاب نمیگیرد, برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت :?:

@@@@@@@@

امروز به پایان میرسد من نمیگویم فردا روز دیگری است فقط میگویم تو روز دیگری هستی تو فردایی همانی که باید به خاطرش زنده بمانم


عشق کليد شهر قلبهاست به شرط آنکه : قفل دلت هرز نباشه تا با هر کليدي باز بشه !!!!!

78787878787

کاش ميشد روي قلب سرنوشت )()()()( لحظه هاي با تو بودن را نوشت

78787878787

اگه عشقم حقيره ! ..
اگه جسمم کويره ! ..
اگه هميشه تنهام ! ..
اگه خاليه دستام ! ..
هيچ خيالي ني!!! ..

چونكه : براي تو عاشق ترين عاشق دنيام

نگو بار گران بوديم ورفتيم ... نگو نا مهربان بوديم و رفتيم... اخه اينا دليل محكمي نيست . بگو با ديگران بوديم و رفتيم!!!! :D :D :D :D



منبع اذر پیکس /ساسا1

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن در تاریخ 1348/10/11 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

درود بر شما خوبین؟

چه جمعه ای... چه غروب غریب و دلگیری...
چرا سراغی از این جمعه ها نمی گیری؟
مسافری که هنوز و همیشه در راهی!
کجای راه سفر مانده ای به این دیری؟
به پیشواز تو آغوش زندگی جان داد
بیا پیاده شو از این قطار تأخیری...
چقدر پیر شدی روی گونه هایم اشک!
تو سال هاست که از چشم من سرازیر...
چقدر ماندی در بند انتظار ای دل!
شدی شبیه دیوانگان زنجیری...
چقدر شاعر مفلوک! قلبت از سنگ است
چطور از غم دوری او نمی میری...[گل]

با یک داستان تاریخی عشقی بروزم سرافراز باشین[گل]

فداتشم بدرود.[گل][گل][گل]


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدوم بخش این سایت خوشتون می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 1069
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 428
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,090
  • بازدید ماه : 1,090
  • بازدید سال : 6,957
  • بازدید کلی : 2,166,572
  • گزارشات اماری سایت ساسا