loading...
عکس اس ام اس موزیک /ساسا1/
آخرین ارسال های انجمن
مهرداد بازدید : 241 1391/06/09 نظرات (0)

خيلي دوست دارم يکي بهم بگه “قدر اين روزاتونو بدونيد”
بعد بزنم پس گردنش و بگم.دقيقا کدوم روزا؟
نشون بده با دست!

.

.

يعني اونايي که به بالا رفتن نمره شون بعد از اعتراض نمرات اميد دارن همونايي هستن که نصف شب بالا پشت 

بوم دنبال آرم پپسي ميگشتن…..

.
.
.

دوستم مو کاشته،دماغشو عمل کرده،
بوتاکسم کرده .ابرو هاشم که مثه نخ کرده
لبشم پروتزيه ,فقط هر کاريش ميکنيم سيبيلاشو نميزنه..
ميگه مرد بايد سيبيل داشته باشه..

.
.
.

اون روزي رو ميبينم
که گشت ارشاد به اسم مامور آب مياد تو خونه،
مستقيم ميره تو اتاق خواب و کمد لباس هامون رو چک ميکنه
ببينه لباس نامناسب داريم يا نه ….:|

.
.
.

دختره همسايه.بالاييمون مياد سفره ي غذاشونو
از پنجره تو حياطه ما تكون مي ده ، مادرم مي گه: فك كنم دوست داره !
قديما دخترا كسي رو دوست داشتن كصافط كاري نمي كردن که!
شانس آوردم عاشقم نيست وگرنه تو حياطمون ميريد !

.
.
.

تنها اميدم اينه که برف بياد،امتحاناي فردا لغو بشه!
نخندين ! والا جدي ميگم! تنها اميدمه ..!


.
.
.

امتحان تنظيم خانواده 20 شدم
حالا با چه رويي برم به خانواده بگم …؟ اس ام اس پيامک خداحافظي عاشقانه جديد دوستي خنده دار 

.
.
.

در راستاي توليد ملي ، مادر اينجانب تصميم گرفته برام زن بگيره !
خاله مم وقتي فهميد زنگ زده بهم ميگه :
اوّل مياي خواستگاري دختر خاله ت ، جواب منفي ميگيري!
بعد هر قبرستوني خواستي بري هِــــــري برو !!


.
.
.

مرغ پارسال.کيلويي 2500 تومن!
امسال کيلويي 7000 تومن !
ولي قدرتِ خدا تورم هنوزم همون 11 درصده !

.
.
.

اين خارجيا که صلوات ندارن وقتي دعواشون ميشه چي ميفرستند که دعواشونو خاتمه بدن ؟

.
.
.

مامانم هروقت پشت تلفن ميخواد با خاله م تيريپ صميميت برداره ميگه:
جوجه هات(بچه هات)چي كار ميكنن ؟!!!
خاله ي منم ميگه: خوبن! توله ي تو چي كار ميكنه؟!


.
.
.

استرسي که ما موقع باز کردن سايت دانشگاه واسه ديدن نمرمون داريم
تروريست القاعده براي عمليات انتحاري نداره !

.
.
.

شما يادتون نمياد يه زماني تو مهموني ها غذا مرغ.ميدادن اس ام اس پيامک خداحافظي عاشقانه جديد دوستي 

.
.
.

تماشاگراي بيشتري ميخواستن به ورزشگاه بيان ولي بليط نداشتن!!!!
حتما جنس اين تور خيلي خوبه که تونسته جلوي شوت بالوتلي رو بگيره:-|

جواد خياباني نيمه نهايي يورو 2012 آلمان-ايتاليا

.
.
.

سه تا پشه رو ديوار حموم بودن، حمله کردم و دوتاشون رو کُشتم. اون يکي که زنده موند فرار کرد رفت تو 

هواکش..حالا نميدونم خودکشي کرده.! يا رفته بقيهشون رو خبر کنه، شب بريزن سرم…
خيلي اضطراب دارم…:|

.
.
.

يارو صبح تا شب تو خيابون مخ ميزنه، شب تا صب تو فيس بوک…
بعد ميگه دنبال نيمه گمشده ام ميگردم!!
آخه لامصب پازل هزار تيکه هم بودي تا حالا تموم شده بود!!!

.
.
.

بچه که بوديم هي بهمون ميگفتن:
آفرين! مهربون باش ، همه رو دوس داشته باش!
دروغ نگو! رو لبات خنده باشه هميشه!
حالا که بزرگ شديم ميگن:
چرا همه چيو راستشو ميگي؟ از بس هالوويي ديگه!
واسه چي انقدر مهربوني؟ نيشت همش بازه که همه ازت سواستفاده ميکنن!
بدبخت يکمي زرنگ باش!

يعني گرفتن اينا مارو؟؟!

.
.
.

فقط يک زن ايروني ميتونه با هيکل مثل گوني سيب زميني و موهاي شونه نشده و با لباسي که بوي 

شنبليله.قورمه سبزيش 2 کيلومتر اونورتر هم ميره ، از آشپزخونه بدوبدو بياد بيرون تا صحنه معرفي ملکه 

زيبايي 2012 رو ببينه و بعد با اعتماد بنفس کامل بگه : واااااااا !!!!! اين کجاش خوشگله ؟؟؟؟

.
.
.

دختر:خوابي؟؟؟
پسر: آره عزيزم!بيدار شدم زنگ مي زنم بهت!
دختر:من دوست پسر قبليم اين موقع روز خواب نبود!
پسر:چه ربطي داره؟
دختر:من واسش مهم بودم!
پسر:خوب بيا من بيدار شدم، خوب شد؟
دختر:دوست پسر قبليم اصلا” نمي گفت: من بيدار شدم بيا!
پسر:اون يه آدمه ديگه بود من يه آدمه ديگه!
دختر:من كه همون آدمم!
پسر:من قانع شدم ، از اين به بعد هر روز 6 صبح بيدارم!
دختر:من 6 خوابم!
پسر:من دوست دختر قبليم 6 صبح بيدار بود!
دختر: خب پس برو با همون! ( گوشي رو قطع مي كنه)!

و هنوز تحقيقات براي شناخت زنها ادامه دارد ..!

.
.
.

يه بار عاشق شده بودم و شکست عشقي بدي خورده بودم!
واسه همين رفتم تو اتاق و درو رو خودم بستم…
بعد از يه ساعت صدام کردن که بيا شام بخور داره سرد ميشه !
گفتم: من ديگه هيچي نميخورم ، ميخوام بميــــــــرم  
گفتن : شام ماکارونيه ، ته ديگ سيب زميني هم داره كه دوس داري
يعني اونو بيشتر از ماکاروني دوست داشتي؟!
کصافطا نقطه ضعفِ منو پيدا کرده بودن ..!


منبع: مرجع رویایی یو(شما)

منبع: ساسا وب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدوم بخش این سایت خوشتون می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 122
  • تعداد اعضا : 1069
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 641
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,303
  • بازدید ماه : 1,303
  • بازدید سال : 7,170
  • بازدید کلی : 2,166,785
  • گزارشات اماری سایت ساسا