loading...
عکس اس ام اس موزیک /ساسا1/
آخرین ارسال های انجمن
مهرداد بازدید : 436 1391/06/08 نظرات (0)

خــــدايـــــا ؛
هيـــــچ تنهـــــايــــي رو اونقـــــدر تنهـــــا نکــن کــه بــه هــــر بـــي ليــاقتــــي بگــــه :
عشقــــــم …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *


فقط يکــيو مي خوام که باهاش برم کافه گرامافون …
ربات هم بود…بود!
بي احســاسيش شــرف داره به احساس ِ بعضي ها!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

لياقت مي خواهد واژه ” ما ” شدن
لياقت مي خواهد ” شريک ” شدن
تو خوش باش به همين ” با هم ” بودن هاي امروزت
من خوشم به خلوت تنهايي ام
تو بخند به امروز…
من ميخندم به فرداهايت

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

پايان سريال دروغ هايت بود
آخرين لبخندت . . .
و چه ساده بودم من !!
که تا تيتراژ پاياني به پاي تو نشستم … !!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

با بعضي ها زيادي که صادق باشي رودل مي کنند
ديگر هزار عرق نعنا هم جوابشان را نمي دهد

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

پشت چراغ قرمز!
اعتراف کردم” دوستت دارم”
تا هر جا مجبور شدي کمي مکث کني…
ياد من بيفتي
نميدانستم قراراست بعد من
تمام چراغهاي زندگيت سبز شوند…

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

مار در آستين شرف دارد به تو
مار را خودم پرورش داده ام
نيش تو دست پرورده ي کيست ؟!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

به خيال خودت زيرابي زدي و رفتي
اما حواست نبود دقيقا منتظر همين حرکتت بودم !
کيش مات

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

جديدا دلم خيلي خيلي خيلي گنده شده . . .
ولي جالب ايجاست که بدوني،
هنوز هم يه سر سوزن واست جا ندارم که ندارم . . .

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

فکر ميکردم سياهي چشمانت پر از رمز و راز عاشقي است
زهي خيال باطل !
مرموز را چه به تمجيد


منبع: مرجع رویایی یو(شما)

منبع: ساسا وب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدوم بخش این سایت خوشتون می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 1069
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 939
  • بازدید ماه : 939
  • بازدید سال : 6,806
  • بازدید کلی : 2,166,421
  • گزارشات اماری سایت ساسا