loading...
عکس اس ام اس موزیک /ساسا1/
آخرین ارسال های انجمن
مهرداد بازدید : 472 1391/06/11 نظرات (1)
اگه گفتم خداحافظ، نه اينکه رفتنت ساده است،نه اينکه مي­شه باور کرد دوباره آخر جاده است
خداحافظ واسه اينکه نبندي دل به روياها بدوني بي تو و با تو همينه رسم اين دنيا
*  * * * * * * * * * * * * * * * *

حالا که رفتني شده اي طبق گفته ات باشه، قبول
لااقل اين نکته را بدان: آهن قراضه اي که چنان گرم گرم گرم در سينه مي تپيد دلم بود نامهربان، خداحافظ
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
نه ديگر شعر ميخوانم نه ديگرشعرميخواني
نه ديگر قدر ميدانم نه ديگر قدر ميداني
نه ديگر حرف هاي راست نه ديگرزندگي باماست
همان شد که دلت ميخواست
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
کاش به جاي جدايي مردن بود ، چون مردن يک لحظه است و جدايي ذره ذره مردن
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
هنوز نيامده اي خداحافظ ؟
تقصير تو نيست
هميشه همين گونه بوده ، برو اما من پشت سرت دست نه ، دل تکان مي دهم !!
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
تقصير هيچکس ديگه نيست ، قصه ما تموم شده
حيف همه خاطره ها ، به پاي کي حروم شده
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
بمون بگو چکار کنم ، دنيا پر از درد و غمه
تموم زندگيم توئي ، تو هم که اخمات تو همه
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
من و تو دست در دست هم خواستيم اغاز کنيم، پس چرا قصه اين گونه شروع شد: يکي بود، يکي نبود
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
تو اين روياي سر در گم خدا حافظ گل گندم
تو هم بازيچه اي بودي تو دست سرد اين مردم
خدا حافظ گل پونه که باروني نميتونه
طلسم رو بر داره از اين پاييز ديوونه
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
گفتي محبت کن برو
باشد خداحافظ ولي
رفتم که تو باور کني
دارم محبت مي کنم
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
اي کاش آشنائيها نبود يا به دنبالش جدائي ها نبود
يا مرا با او نمي کردي آشنا يا مرا از او نمي کردي جدا
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
گفتي خدا حافظ.گفتم نمي خواهي مرا؟
باشد…….نخواه…… اما اي کاش مي گفتي چرا؟
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
امشب شب اخره که مزاحم دلت شدم. خورشيد فردا مال تو. ببخش که عاشقت شدم.
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
خدا حافظ پيام من،کلام من
خدا حافظ تو اي تنها سلام من
خداحافظ طلوع من غروب من
خداحافظ تو اي محبوب خوب من
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
نميتونم ببخشمت دور شو برو نبينمت
تيکه اي بودي از دلم گنديدي و بريدمت
خدا حافظ
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
خدا حافظ گل مريم، گل مظلوم و پر دردم
نشد با اين تن زخمي به آغوش تو بر گردم
نشد تا بغض چشمات رو به خواب قصه بسپارم
از اين فصل سکوت و شرم غم بارون رو بردارم
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
برو اي خوب من ، هم بغض دريا شو ، خداحافظ !
برو با بي کسي هايت هم آوا شو ، خداحافظ !
تو را با من نمي خواهم که « ما » معنا کنم ديگر …
برو با يک « من» ديگر بمان « ما » شو ، خداحافظ !
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
شنيدي که دلم گفت بمان ، ايست ، نرو!
به خدا وقت خداحافظيت نيست ، نرو!
نکند فکر کني در دل من مهر تو نيست
گوش کن نبض دلم زمزمه اش چيست ، نرو!
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
خدا حافظ گل لادن،تموم عاشقا باختند
ببين گريه هام،از عشق چه زندوني برام ساختن
خدا حافظ گل پونه،گل تنهاي بي خونه
لا لايي ها ديگه خوابي به چشمونم نمي شونه
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
آخرين حرف دلم : عشق هرگز نميميرد مگر اينکه عشاق بي وفا باشند
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
سردي نگاهتو بشکن، فاصله سزاي ما نيست
با تو بودن آرزومه، اين جدائي حق ما نيست
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
عزيزم! نقطه ته خط!
برو با خيال راحت
به تو تقديم اين ترانه
عوض جواب نامت.
باي
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
نه نرو ، صبر کن ، قرارمان اين نبود ، بايد سکه بياندازيم
اگر شير آمد ترديد نکن که دوستت دارم
اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم
صبر کن سکه بياندازيم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
نگو هرگز خداحافظ که از تنهايي بيزارم ، زقلب من نرو هرگز که من تنها تو را دارم
*  * * * * * * * * * * * * * * * *
دل بستن مثل پرت کردن يه سنگ تو درياست ، اما دل کندن مثل پيدا کردن همون سنگه
*  * * * * * * * * * * * * * * * *


منبع: مرجع رویایی یو(شما)

منبع: ساسا وب

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرزو در تاریخ 1391/09/28 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدوم بخش این سایت خوشتون می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1069
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 6,119
  • بازدید کلی : 2,165,734
  • گزارشات اماری سایت ساسا