loading...
عکس اس ام اس موزیک /ساسا1/
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 279 1391/04/23 نظرات (0)
دوره ای شده که حاضرم جای "پت"باشم اما یه دوست واقعی مثل "مت"داشته باشم!


* * * * * * * * * * * * * * * * *

گاهی دوست دارم بدون پک زدن

فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد

شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من

* * * * * * * * * * * * * * * * *

از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی

“رفـــــــتنــــ ” همیشہ

حتی در دستور زبان فارســـی

“لــــــازمـــ” است…

* * * * * * * * * * * * * * * * *


وقتـــــی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جــای بعضیا

تو زندگیت خالــی که نیست هیـــــچ ،اون موقشم زیــادی بوده … !.


* * * * * * * * * * * * * * * * *

گاهی مرا یاد کن

من همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی

آسمان را به زمین میدوختی

* * * * * * * * * * * * * * * * *

صدایت نمیکـــــنم که برگـــــردی
مهــــــم باشم ... خودت برمیگردی

* * * * * * * * * * * * * * * * *

به بعضیا تو زندگی باید گُفت.. من چشم میذارم.. تو فقط گُمشو.

* * * * * * * * * * * * * * * * *


پشت چراغ قرمز!
اعتراف کردم”دوستت دارم”
تاهرجامجبور شدی کمی مکث کنی..
یادمن بیفتی
نمیدانستم قراراست بعدمن
تمام چراغهای زندگیت سبز شوند


* * * * * * * * * * * * * * * * *

“بربادرفته”
صد بار بهتر است از
“از یاد رفته “…..


* * * * * * * * * * * * * * * * *


فکر کنم
به بوی عطر تو حساسیت دارم
همین که در ذهنم می پیچد
از چشم
اشک می آید…

* * * * * * * * * * * * * * * * *

سگ بفهمه دوسش داری باوفا میشه.
آدم بفهمه دوسش داری هار میشه

* * * * * * * * * * * * * * * * *


تو هَمیـــشه میگفتـــــی :
مـــــــن ، یه تار مُوی تو را به هیچ کَس نمیــــــدَهم!
اینقَدر تار های مویِ مَن را به این و آن دادی تا کَچَــــل شدم !
حـــــــالا برو دســـــت از سر کچلم بردار

* * * * * * * * * * * * * * * * *

بگذار س ـ ک ـ و ـ ت قانون زندگی من باشد...
وقتی واژه ها درد را نمی فهمند.

* * * * * * * * * * * * * * * * *


به تعدادی جانورشناسِ ماهر برای توجیه رفتار بعضی‌‌ها نیازمندیم ...
روانشناسی‌ دیگه نتیجه نمیده!

* * * * * * * * * * * * * * * * *

حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم ...!
اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یاداوری کند یا خیانت خودش را توجیح !؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدوم بخش این سایت خوشتون می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 761
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 124
  • تعداد اعضا : 1069
  • آی پی امروز : 303
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 638
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,300
  • بازدید ماه : 1,300
  • بازدید سال : 7,167
  • بازدید کلی : 2,166,782
  • گزارشات اماری سایت ساسا